Brev:
Hvad synes du om kravlegård?
2. marts 2010
Alder:
6 mdr.
Hvad synes du om kravlegård?
Hej Helen,
Her kommer lige et helt kort spørgsmål:
Vi overvejer at anskaffe en kravlegård, men jeg har det lidt dårligt med konceptet, selv om jeg godt kan se det er til babys egen sikkerhed. Alligevel føler jeg, det indeholder lidt et straffende element at skulle placere vores datter der.
Hvad er din holdning til kravlegård? Kunne du ærligt talt forestille dig selv at bruge sådan én i en hverdag med et lille barn?!
Mange hilsner
Lone