Brev:
Juniordyne - 11 mdr.
22. januar 2010
Alder:
11 mdr.
Juniordyne - 11 mdr.
Kære Helen
Jeg skal nu ud og købe en juniordyne til Matti, som nærmer sig 1 år, og som er lidt af en basse.
Jeg er meget i tvivl om, hvilken slags jeg skal vælge. Der er så mange på marked.
Jeg skal selvfølgelig have en, der er deklareret i samarbejde med astma/allergiforbudet og er certificeret med ØkoTex.
Jeg regner med, at det er bedst med dun, men er der nogle anbefalinger for, hvad det skal være for nogle dun? og der er vist også noget med bæreevne, man skal være opmærksom på? og man kan vist også få nogle der er temperaturregulerende - fungerer det, eller hvordan?
Hvor lang tid ca. bruger børn juniordyner, før de går videre til voksendyner? - og hvornår begynder de egentligt at bruge hovedpude?
På forhånd mange tak
Med venlig hilsen
mor til Matti