Brev:
Overtøj til marts børn
15. januar 2010
Alder:
0 mdr.
Overtøj til marts børn
Hej Helen
Jeg får tvillinger her til marts og er i fuld gang med at få indkøbt og opstøvet alt hvad vi skal bruge. Takket være en liste du tidligere har lavet til en anden herinde, har jeg nogenlunde styr på mange af de basale ting.
Mit spørgsmål går på overtøj til sådanne to små nye der er født i marts. De skal have overtøj til at kunne sidde i bilens barnesæde og så skal de ligge i deres nye Emmaljunga Nitro klapvogn hvor de ligger i bløde lifte. Jeg synes det er svært at finde ud af hvad vi skal bruge, det er jo koldt når de kommer til verden så er en flyverdragt vel godt, men det bliver ret hurtigt lunere... så hvad skal vi bruge?
Håber du kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Sofie