Brev:
Autostol - 2 år, 6 mdr.
7. januar 2010
Alder:
2 år, 6 mdr.
Autostol - 2 år, 6 mdr.
Hej Helen,
Min søn på 2½ år vejer 14,4 kg. Han er så småt ved at vokse ud af sin bagudvendte 0-18 kg autostol - og lillesøster står på spring for at overtage den. Så han skal snart have en ny.
Når jeg læser om autostole, står der 3 år/15 kg ved næste størrelse - men skal barnet både være tre år OG veje 15 kg, eller er det nok hvis vægten er opnået?
Med venlig hilsen
Merete