Brev:
Sut eller ej?
6. juni 2004
Alder:
3 mdr.
Sut eller ej?
Vi har en datter på 3 måneder, som har et suttebehov ud over brystet, men som nægter at bruge sut.(Jeg har prøvet 4 forskellige faconer). Som hun bliver ældre spytter hun dog ikke sutten ud mere, men er nu begyndt at bide i den.
Det er som om hun ikke kan finde ud af teknikken, når det gælder narresut. Kan det passe? Og kan vi gøre noget for at hjælpe hende med at bruge sut?
At få hende til at sove om dagen uden en tår brystmælk er næsten umuligt, og det er ganske opslidende, når jeg nu ved at hun ikke er sulten, men bare skal finde tryghed og ro.
Endvidere er det ikke faren forundt at putte hende, hvilket jo ellers ville have været en god aflastning.
1000 tak for en god netside og kvalificerede svar.
Med venlig hilsen
Lene Sørensen