Brev:
Husstøvmider i madrasser
4. januar 2010
Alder:
0 mdr.
Husstøvmider i madrasser
Hej Helen
Vi venter barn i midten af februar, og er ved at gøre babyudstyret klar fra vores datter, der nu er 2 1/2 år.
Jeg havde tænkt mig, at vi skulle ud og købe nye madrasser til vugge, lift og barnevogn, da jeg har ofte har hørt, at man aldrig skal overtage ældre søskendes madrasser på grund af husstøvmider.
Forleden fik jeg imidlertid at vide, at husstøvmiderne kan fjernes helt ved at lægge madrasser i fryseren eller ud i frostvejr - kan du be- eller afkræfte dette?
På forhånd mange tak!
Birgitte