Brev:
Hovedpude - 17 mdr.
7. december 2009
Alder:
17 mdr.
Hovedpude - 17 mdr.
Hej Helen.
Hvornår anbefales det at give små børn hovedpude?
Og er der et tidspunkt, hvor man anbefaler at de har det? (altså hvor det er bedre at de har en end at de ikke har en)
Hilsen Maibrit