Brev:
Sutter
7. december 2009
Alder:
6 mdr.
Sutter
Kære Helen
Min søn på knap 7 måneder har længe brugt Pigeon’s sutter, da det var de eneste han kunne have i munden på grund af sine følsomme svælgreflekser. Det er dem til 0-5 mdr. og de er meget små (korte og smalle).
Nu hvor han er blevet ældre, er han meget mindre sart og har ikke længere problemer med at få noget ind i munden.
Men jeg spekulerer nu på om sutter kan være for små? Det kører fint med dem, men jeg er bange for om de kan have negativ effekt på mundmotorikken eller kæberne. Og så falder de selvfølgelig let ud af munden. Bør vi skifte?
Venlig hilsen Helle