Brev:
Hvilken Shampoo
19. november 2009
Alder:
2 mdr.
Hvilken Shampoo
Hej Helen.
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål.
Vi har hidtil brugt Derma babybad og shampoo, men nu hvor Carolina snart er 2½ år synes vi måske hun skal vaskes med noget der er lidt duft i. Hvilke produkter vil du anbefale? Det skal jo stadig være "sundt" for hende.
Hilsen Charlotte