Brev:
Gåstol - 11 mdr.
17. november 2009
Alder:
11 mdr.
Gåstol - 11 mdr.
Hej Helen
Emilie har i gave fået en gåstol, som hun kan sidde i og så komme rundt.
Hun kan på egen hånd gå 2-3 skridt nu. Jeg mener, at man skal være lidt påpasselig med gåstolen, idet hun skal lære at få balance og gå selv.
Hvad mener du?
Venlig hilsen
Gitte