Brev:
Uldne bodystockings
9. november 2009
Alder:
11 mdr.
Uldne bodystockings
Hej Helen
Jeg er her i vinterperioden begyndt, at give Emilie uldne bodystockings på (bomuld inderst og uld yderst), da jeg har fået at vide, at det skulle være godt, hvad mener du?
Jeg føler, at hun er godt tilpas med det og så er jeg sikker på, at hun ikke fryser.
Min søster siger, at er man begyndt at give hende dem på skal man fortsætte med det hver dag i hele vinterperioden, alle de måneder der ender med "R"...
Venlig hilsen
Gitte