Brev:
Hårvask, hvilken shampoo?
3. november 2009
Alder:
13 mdr.
Hårvask, hvilken shampoo?
Kære Helen.
Et hurtig spørgsmål...
Min søn er 13 mdr og vi har endnu ikke vasket håret når han er i bad. Bare skyllet det med bruseren... Han fik først rigtig lidt hår da han var ca et halvt år, men har helt pænt nu.
Skal det vaskes med shampoo og hvis ja, hvad anbefaler du? Tænker at måske skal han vænnes til hårvask og jo tidligere men gør det jo bedre...
Som altid god brevkasse!
Majbritt