Brev:
Overtøj - Kan man vænne sine børn til at fryse
3. november 2009
Alder:
21 mdr.
Overtøj - Kan man vænne sine børn til at fryse
Hej Helen,
Her kommer et lidt kringlet spørgsmål. Jeg har nu haft saras flyverdragt liggende et par dage.. og overvejer om det er nu hun skal have den på eller om jeg skal vente til det bliver lidt koldere.
Sagen er, at jeg er bange for at give hende varmt tøj på for tidligt, sådan så når det nu bliver rigtig koldt, kan hun måske ikke holde varmen.... Jeg forstår virkelig godt, hvis du ikke forstår mit spørgsmål.!
For eksempel har jeg altid været sådan en person der fryser rigtig meget. Så er der ofte folk der siger til mig. Roomana tag din jakke af når du er indedørs, ellers kommer du virkelig til at fryse der ude... og så sidder man og fryser der inde....
Sara får uldundertøj, en bluse, tykke bukser, samt en tyk trøje på nu. af overtøj har hun en elefanthue, hansker, og en vinterjakke og forede støvler. Så jeg tror ikke hun fryser.... men jeg er bange for at "vænne" hende til den varme flyverdragt for tidligt??
Jeg håber du har en ide om hvad det er jeg er i tvivl om. Jeg er ked af at jeg udtrykker mig så ringe :-(
Mange hilsner
Roomana