Vinterfodtøj

6. oktober 2009

Kategori:
Alder:
13 mdr.

Vinterfodtøj

Hej Helen..

Nu nærmer vintertiden sig, og jeg er meget i tvivl om, hvilket fodtøj Anna skal have på ...
Hun kravler, som du ved, lystigt rundt, men hun rejser sig også op ved alt, og er begyndt at gå rundt ved ting, du ved, rundt om sofabordet, og gå fra ting til ting også udenfor på legepladsen.

Jeg ved virkelig ikke hvad hun skal have af vinterfodtøj.

Lige nu har hun nogle lædersko som hedder noget med firststep, de er dejlig bløde og rigtig gode til hende, og hun går og står fint i dem.. Men de er jo ikke specielt varme. Hun har også sådan nogle futter (tror jeg de hedder, det er luffer til ...

Annonce

... fødderne), men de egne sig jo ikke rigtig til at gå i? Jeg regner jo med at der ikke går længe inden at hun går selv.

Vi har prøvet nogle foret støvler på hende, men hun kommer ikke rigtig ordenlig ned i dem, hvilket ikke fungerer, da hun jo skal kunne gå..

Hvad skal jeg købe til hende? Et konkret mærke/model vil være super dejligt.

Jeg synes vintertid er svær! Det bliver snart meget koldt, hvad skal hun have på af tøj? Altså hvor meget? Lige nu har hun en kortærmer (bomuld) + en langærmer (bomuld) på plus strømpebukser (bomuld) og alm. Bukser, jakke og bomuldshue.

Tak for hjælpen :)

Venligst Susan

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

30. marts 2024 | Amning | 14 mdr.

Ammestop nu

Kære Helen Jeg har en datter på knap 14 måneder, som stadig er meget...

27. marts 2024 | Udvikling | 11 mdr.

Rykker hår ud af hovedet

Hej Helen Min dreng bliver et år i april og han virker umiddelbar til at...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

11. februar 2024 | Sygdom | 11 mdr.

Dårlig hørelse?

Kære Helen . Så er jeg her igen. Vores søn på nu 11,5 mdr. er stadig...

Annonce

Viden om børn:

Søskende

Det er helt normalt at der kan opstå jalousi, når der pludselig kommer en lille ny, som kræver at få noget af den opmærksomhed, der tidligere var forbeholdt storesøster eller storebror. Her er lidt råd til hvordan du kan imødegå nogle af de problemer der kan opstå:

- Husk at give den store opmærksomhed. Vær opmærksom på at den store har savnet dig imens du har været indlagt med den lille ny. Gør familien opmærksom på at de gerne må komme med gaver til den lille, men det er næsten...

Læs mere i Babylex

Ruskevold

Nogle gange sker det, at man i overskrifter kan læse om børn, der er blevet rusket af deres forældre. Men lige meget, hvor meget eller hvor længe et barn græder eller skriger, så må man aldrig slå eller ruske sit barn.

Et spædbarn der ruskes kan få blødninger i hjernen, som kan medføre hjerneskade eller død.

Kommer du i en situation, hvor du kan mærke at du ikke kan klare barnets gråd og hvor du kan risikere at gøre dit barn ondt, så læg barnet i seng, lift eller...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og søvn som er sprængfyldt med praktiske råd om hvordan du får dit barn til at sove.

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen ...

Jeg ville bare blot meddele dig, at det går så godt i øjeblikket at jeg næsten ikke kan få armene ned..

Jeg gik jo rundt og tumlede med tanker om at min datter "kørte" på mig osv.. Men du fortalte mig at hendes humør skifter rigtig hurtigt og at lige netop hendes alder / denne såkaldt selvstændighedsfase gør at det kan være svært for både forældre og barn..

Jeg tror, at fordi jeg er blevet opmærksom på det, så tager jeg det ikke mere personligt og det gør at jeg ikke bliver ked af det mere..

Hvor er det dog dejligt at der også er nogle perioder der faktisk går godt..

Jeg er sikker på at der ligger udfordringer der ude i fremtiden som venter på os, men dem kan jeg ikke komme udenom..

Så rigtig mange tak herfra Helen..
HVOR HAVDE DU DOG RET!!!!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen
M´s Mor