Brev:
Vinterfodtøj
6. oktober 2009
Alder:
13 mdr.
Vinterfodtøj
Hej Helen..
Nu nærmer vintertiden sig, og jeg er meget i tvivl om, hvilket fodtøj Anna skal have på ...
Hun kravler, som du ved, lystigt rundt, men hun rejser sig også op ved alt, og er begyndt at gå rundt ved ting, du ved, rundt om sofabordet, og gå fra ting til ting også udenfor på legepladsen.
Jeg ved virkelig ikke hvad hun skal have af vinterfodtøj.
Lige nu har hun nogle lædersko som hedder noget med firststep, de er dejlig bløde og rigtig gode til hende, og hun går og står fint i dem.. Men de er jo ikke specielt varme. Hun har også sådan nogle futter (tror jeg de hedder, det er luffer til fødderne), men de egne sig jo ikke rigtig til at gå i? Jeg regner jo med at der ikke går længe inden at hun går selv.
Vi har prøvet nogle foret støvler på hende, men hun kommer ikke rigtig ordenlig ned i dem, hvilket ikke fungerer, da hun jo skal kunne gå..
Hvad skal jeg købe til hende? Et konkret mærke/model vil være super dejligt.
Jeg synes vintertid er svær! Det bliver snart meget koldt, hvad skal hun have på af tøj? Altså hvor meget? Lige nu har hun en kortærmer (bomuld) + en langærmer (bomuld) på plus strømpebukser (bomuld) og alm. Bukser, jakke og bomuldshue.
Tak for hjælpen :)
Venligst Susan