Brev:
Udstyr - boxmadrasser til børn
1. oktober 2009
Alder:
2 år, 6 mdr.
Udstyr - boxmadrasser til børn
Hej Helen
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål, ellers plejer de jo at være lange:).
Hvad anbefaler du af madras til et barn på 2.5 år? Vores dreng sover på en boxmadras med små ben, (10 cm). Han er aldrig faldet ud, og i starten lagde vi puder ved siden, i tilfælde af..
Vi synes, det er dejligt med en stor seng, nogle gange sover vi ved siden af ham pga maridt osv..
Men så hørte jeg, at det ikke var så godt for børn at sove på den slags madrasser, de skulle ligge på nogle specielt til børn. Har det noget på sig ?
På forhånd tak :)
Venlig hilsen
Mor til 2