Brev:
Bumbo-stol
22. september 2009
Alder:
3 mdr.
Bumbo-stol
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål ang. bumbo-stolen.
Vi har lige holdt barnedåb for vores søn August og han fik sådan en stol i gave. Kvinden i butikken har sagt at hvis barnet kan holde hovedet selv, må de sidde i stolen.
August kan godt holde sit holde, men jeg synes alligevel det ser ud til at være meget hårdt for hans ryg og nakke at sidde i stolen.
Hvad er din mening om stolen? August sidder ikke meget hverken i skråstol eller autostol, da jeg helst vil ha han leger på gulvet, hvor han bedste kan bruge sin krop.
Men hvis denne stol ikke er for hård til hans lille ryg, er den jo rigtig fin når vi sidder og spiser osv. hvor han så nemmere kan være "med" - hvilket han jo rigtig gerne vil nu, hvor han er blevet "stor" :-)
På forhånd tak for hjælpen.
Kærlig hilsen
Margit