Brev:
Vinterovertøj
9. september 2009
Alder:
6 mdr.
Vinterovertøj
Kaere Helen,
Et hurtigt spoergsmaal ang. vinterovertoej. Jeg er nemlig lidt i vildrede.
Oscar vil vaere 9-12 maaneder i vinterperioden, men da vi jo bor i Irland, er jeg lidt i tvivl om hvad han har brug for. Gennemsnitstemperaturen i december, januar, februar er 8 grader. Er det koldt nok til at have brug for en flyverdragt? Han vil jo ikke kunne gaa, men vil mest sidde og lege. Eller tror du det er nok med en termodragt, eller fleecedragt med regntoej over? Jeg vil jo helst ikke have at han skal hverken fryse eller koge.
Herovre tror jeg ikke smaa boern er saa meget ude, for man kan kun faa jakker, eller vamsede dragter, og det synes jeg ikke dur.
Jeg haaber du kan give mig et raad.
Venlig hilsen
Maja