Brev:
Størrelse af sutten
22. maj 2004
Alder:
3 mdr.
Størrelse af sutten
Kære brevkasse
Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det er bedst at bruge en lille sut eller en lidt større sut til min datter på 3 mdr. Der er, afhængig af mærket, stor forskel på hvor stort 'mundstykket' er.
Derudover er der forskel på faconen: Flad på den ene side eller rund på begge sider. Kan størrelse og facon influere på udvikling af kæber, tænder, etc.?
Mange tak og med venlig hilsen,
Merete