Brev:
Cykelstol - 10 mdr.
21. juli 2009
Alder:
10 mdr.
Cykelstol - 10 mdr.
Hej Helen.
Nu har Anna nået en alder hvor jeg gerne vil kunne cykle med hende.
Jeg ved ikke helt hvilken cykelstol man bør vælge. Jeg har kig på BoBikes cykelstole, enten mini eller maxi.
Umiddelbart er jeg mest til mini, da den kan monteres foran, men jeg ved ikke om det er dumt, usikkert mm.
Jeg føler bare jeg har et bedre øje med hende hvis hun sidder foran i forhold til bagved.
Hvad mener du?
Cykelhjelmen er naturligvis allerede købt:-)
God sommer.
Venligst Susan