Brev:
Babybjørn?
14. juni 2009
Alder:
0 mdr.
Babybjørn?
Hej Helen,
Jeg har et meget simpelt spoergsmaal denne gang:
Fra hvilken alder kan man med god samvittighed putte sin baby i en Babybjörn og hvor laenge af gangen?
Hvilke risici er der forbundet med brugen af babybjörn (belastning af virbelsoejle? Langsigtede skader?)
Hvilken videnskabelig forskning er der paa omraadet?
Vi er lidt uenige om det tema herhjemme :-)
Mange venlige hilsner
Camilla