Brev:
Ny pude til babyer med fladt baghoved
5. juni 2009
Alder:
2 mdr.
Ny pude til babyer med fladt baghoved
Hej Helen!
Min søn er ved at få et godt fladt hoved og nu har jeg set en pude til babyer (se http://www.babadut.dk/product/ergonomisk-babypude-undga-flad t-baghoved-lovenest).
Kender du den? De siger at Skejby har godkendt den til nyfødte... Hva mener du? og hvornår er det for sent til at rette op på et skævt hoved?
NilleMor