Brev:
Juniordyne?
2. juni 2009
Alder:
11 mdr.
Juniordyne?
Hej Helen.
Hvornår skal man give sit barn juniordyne i stedet for babydyne?? Valdemar sparker ALTID sin dyne af og det er lige meget om det er inde i egen seng eller vores seng.
Jeg er inde på en site hvor mange har givet deres barn juniordyne allerede da de var 8-10 mdr, men jeg mener at have hørt at de ikke må få en før de er mindst 12 måneder, og jeg prøvede at lægge den ned i sengen, men den er bare SÅÅÅÅÅ stor til sådan en lille seng.
Kan heller ikke finde ud af hvorfor Valdemus sparker dynen af.. er det fordi den genere ham eller hva??
Venlig hilsen Maibrit