Brev:
Sutter og størrelse
25. maj 2009
Alder:
10 mdr.
Sutter og størrelse
Hej Helen,
Denne gang et kortere spørgsmål.
Vores datter er ikke ret interesseret i at skifte sine sutter ud til nummeret større, derfor får hun stadig dem, som hedder nr. 1, altså de mindste. Vi har prøvet nummeret større, men hun spytter dem ud og bliver sur.
Er det vigtigt for udviklingen af hendes mundhule el.lign., at hun skifter op til de større, eller er det i bund og grund ligegyldigt??
Med venlig hilsen
Mette