Brev:
Varmeblæser på badeværelset
17. maj 2009
Alder:
3 mdr.
Varmeblæser på badeværelset
Hej Helen
Når vi bader vores 3 måneder gamle datter, så bruger vi en varmeblæser for at få badeværelset varmt på en hurtig måde.
Men jeg har læst at spædbørns lunger ikke kan klare alt for varm luft, så spørgsmålet er om det er en god ide at bruge en varmeblæser?
Vi kan i stedet tænde op for gulvvarmen på badeværelset, og så gøre det i god tid, så rummet er varmt til baby.
Med venlig hilsen
Helena