Brev:
Hovedpude - 11 mdr.
11. maj 2009
Alder:
11 mdr.
Hovedpude - 11 mdr.
Hej Helen
Et ganske kort spørgsmål til dig denne gang :-)
Vores datter er knap 11 måneder gammel. Er hun gammel nok til at få en hovedpude?
På forhånd tak for hjælpen.
Mette