Brev:
Sove i hængekøje
4. maj 2009
Alder:
5 mdr.
Sove i hængekøje
Hej Helen,
Vores datter på 5 1/2 mdr. er begyndt at sove middagslur udenfor i en hængekøje. Det fungerer bare rigtig godt og hun falder ret hurtigt i søvn.
Mit spørgsmål er nu om hun også må sove i en hængekøje om natten? Vi har set nogen babyhængekøjer på stativ som ville kunne stå i vores soveværelse til at starte med og senere flyttes ind på hendes eget værelse. Men må hun sove i så mange timer i en hængekøje - eller skal hun ned og ligge på et fast og fladt underlag?
Med venlig hilsen
Trine