Brev:
Aircondition i soveværelset
1. maj 2009
Alder:
3 mdr.
Aircondition i soveværelset
Hej Helen
Vi går og overvejer at købe en lille aircondition (som vi kan flytte rundt med) til soveværelset, fordi det efterhånden bliver varmere og varmere i vejret, og vi vil gerne have at vores datter på 3 måneder stadig sover køligt.
Vi prøver at have soveværelsesvinduet åbent så meget som muligt dagen igennem (og om natten i den tid det tager at amme hende). Men vi synes stadig der er for varmt i soveværelset. Ca. 21 grader om natten, hvis vi ikke sover med vinduet åbent.
Hvad er din holdning til om vi skal købe en aircondition. Vi har set én til ca 400 kr, så det er ikke alt for dyrt, synes vi.
Vi har tænkte os at lade den køre INDEN vi skal i seng, således at den er slukket når vores datter kommer ind for at sove. Ellers kan man måske blive forkølet, har vi hørt.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Helena