Brev:
Hovedpude?
8. april 2009
Alder:
9 mdr.
Hovedpude?
Hej Helen.
Valdemar har i sin seng en tryghedshovedpude som ligger ved siden af hans hoved.
Men nogle gange når jeg kigger ind til ham inden jeg går i seng, så lægger han med hovedet og nogle gange også halsen/øverste bryst oven på puden.
Synes du jeg skal fjerne den så?? Det er jo langt fra hver aften/nat.
Han er meget motorisk fleksibel og kan ligge i de mærkeligste stillinger og selv komme ud af dem.
Venlig hilsen
Maibrit