Brev:
Fodtøj - kan det gå i arv?
27. marts 2009
Alder:
14 mdr.
Fodtøj - kan det gå i arv?
Hej Helen
Hvordan er det lige med fodtøj. Er det helt forbudt at lade gå i arv, også hvis det kun er brugt få gange?