Brev:
Genbrug af udstyr - 0 mdr.
13. marts 2009
Alder:
0 mdr.
Genbrug af udstyr - 0 mdr.
Kære Helen,
Vi er så småt ved at tænke på at få vasket tøj og gjort udstyr rent til lillebror (bliver sat igang 38+0, så det er pludselig om 7 uger).
Men vi er kommet lidt i tvivl omkring soveudstyret.
Det er noget med: "nyt barn = nye madrasser".
Men feks. vores liftmadras, den er jo nærmest ubrugt, da Lærke havde kolik og kun sov på arm. I øvrigt kan både madras og betræk være i vaskemaskinen og få en tur på 60 grader, burde vi så ikke kunne anvende den igen?
Madrasserne til barnevogn og tremmeseng udskifter vi.
Hvad med sengetøj, lagner, dyner, puder osv. Hvis det kan vaskes ved de 60 grader, er det så ikke ok at lillebror arver det?
Vi går heller ikke ud og køber en ny barnevogn, så alt hvad der kan pilles af bliver vasket i maskinen og så må barnevognskalechen og ydersiden af både barnevogn og lift være som det er. Eller har du en ide til, hvordan vi kan rense de fastmonterede tekstiler?
Tak for en god brevkasse.
Mange hilsner
Lærkes og Lillebrors moar