Brev:
Hue eller ej
29. april 2004
Alder:
6 mdr.
Hue eller ej
Kære sundhedsplejerske
Kan du give en "nogenlunde" retningslinie for hvornår en baby (under 1 år) skal bruge hue?
Jeg har set at selv på sommerdage er der nogen der giver deres børn bommuldshuer på.
Vejret i disse dage sniger sig op på en 14-15 grader, er det nødvendigt med hue nu? Er der en sammenhæng mellem øresmerter og manglende brug af hue?
Jeg har hørt gamle råd, der peger på kolde fødder som en større synder, er det rigtigt?
Med venlig hilsen
Susanne