Brev:
Cykelstol eller cykelanhænger?
23. februar 2009
Alder:
10 mdr.
Cykelstol eller cykelanhænger?
Hejsa
Jeg har lige et hurtigt spørgsmål :)
August skal snart i vuggestue og i den forbindelse skal han og jeg ud og cykle. Hvad vil du anbefale: En cykelstol eller en cykelanhænger? Anhængeren tænkte jeg var smart, når August med på lange ture og når der kom en lillesøster eller bror :)
Med venlig hilsen - Line