Brev:
Må sutter vaskes i opvaskemaskine?
21. januar 2009
Alder:
4 mdr.
Må sutter vaskes i opvaskemaskine?
Hej Helen
Jeg har et ganske enkelt spørgsmål. Må narresutter vaskes i opvaskemaskinen. Hvis ja, skal de så skoldes bagefter?
Min datter får både bryst og flaske. Vi bruger glasflasker, som vi skyller efter brug og derefter kommer både flaske og flaskesutter i opvaskemaskinen. Herefter kommes de i en kurv med et rent viskestykke i bunden og et rent viskestykke over. Først lige inden jeg skal bruge dem, skolder jeg både flaske og sut. Er det ok?
Kærlig Hilsen
Luise