Brev:
Rensning af sutter til sutteflasker
4. januar 2009
Alder:
6 mdr.
Rensning af sutter til sutteflasker
Hej Helen
Jeg har brug for et godt husmorråd og tænker at du måske kan hjælpe der :-)
Hvordan holder jeg sutterne til mine sutteflasker 100% rene så der er gennemløb også i ventilen (så Matthes ikke behover slippe for at få luft ind)?
Jeg koger dem, vasker dem med salt, kommer dem i opvaskemaskinen, vasker dem i hånden og skolder dem... men selv om jeg gør alle disse ting, så synes jeg stadig at de stopper til i den lille ventil :-(
Jeg har både prøvet med naturgummi sutter og silicone sutter og det er det samme... de er ergonomiske.
Med venlig hilsen
Lea