Brev:
Klapvogn og babybjørn sele
3. januar 2009
Alder:
3 mdr.
Klapvogn og babybjørn sele
Kære Helen.
Godt Nytår ;-)
Jeg skriver til dig igen, fordi vores lille datter på lidt over 3 måneder har været forkølet nogle gange. Sådan er det vist at have en storebror på 3 år.
Pga. det har hun altid været glad for sin autostol, som vi KUN bruger, når vi kører bil. Vi følger selvfølgelig dine gode råd ;-))
Nu forsøgte vi os med klapvognen forleden dag, som kan lægges helt ned, men alligevel have lidt hældning ved hovedet. Det er hun smadder glad for. Især i disse dage hvor hun både er forkølet og hoster ;-( Vi har forsøgt at lægge bøger under tremmesengen/kravlegården men det hjælper altså ikke. Hun sover så fint og længe i klapvognen, hvor hun naturligvis ligger i en voksipose.
Mit spørgsmål er - er det forsvarligt at lægge vores datter i klapvognen i en voksipose, når hun blot er 3 mdr.?
Og et andet spørgsmål, hvor længe må vi have hende på maven i en babybjørn sele? Indtil videre har vi forsøgt med 15-20 min.
På forhånd tusind tak.
Kærlig hilsen
Mor