Brev:
Hvad mangler vi til den lille?
27. september 2008
Alder:
0 mdr.
Hvad mangler vi til den lille?
Hej Helen.
Så er det snart min tur til at blive mor :-)
Jeg nyder at være gravid, og har været heldig at slippe for bækken problemer og andre 'skavanker'...
Er i 36. uge og vi er ved at have købt alt, hvad vi nu tror vi får brug for...
I den forbindelse vil vi høre, hvad man får brug for i forhold til babyolie, salve, cremer mv. til den lille.
Min forestilling er egentlig, at man ikke skal bruge unødig smørrelse til huden mv.
Men flere har nævnt badeolie og zinksalve??
Hvad anbefaler du? Og evt. hvilke mærker? Her vil vi gerne gå efter noget, der er så 'øko' som muligt:-)
Og når det nu er et vinterbarn vi får - er der så nogle særlige ting, vi skal være opmærksomme på?
Mange hilsner
Tea