Brev:
Dyne
8. september 2008
Alder:
4 mdr.
Dyne
Hej Helen,
Jeg har en lille dejlig pige på 16.5 uge og er ikke sikker på om det er ok at bruge dyne.
Jeg bor i England og her siger man at dyne ikke skal bruges før barnet er 12 måneder. Her bruger jeg i stedet noget der hedder "grobag", det er ligesom en sovepose men uden ærmer.
Min Mor bliver ved med at sige at hun skal have dyne på, men jeg er ikke sikker. Nu skal jeg til DK på besøg og jeg ved at hun har dynen klar. Hvad siger du om brug af en dyne.
Mange hilsner
Lotte