Brev:
Køresyge - 6 mdr.
13. oktober 2017
Alder:
6 mdr.
Køresyge - 6 mdr.
Kære Helen.
Tak for en rigtig god brevkasse.
Jeg har et spørgsmål angående vores 6 mdr. gamle søn, som slet ikke kan lide at køre i bil. Efter 10 min kørsel, hvor jeg sidder ved siden af ham og syger/underholder, så begynder han at græde og vrider sig for at komme fri. Han stopper først når bilen holder stille og han kommer op at stå eller bliver ammet.
Vi har efterhånden fundet ud af, at han nok bliver køresyg, da han har kastet op et par gange. Vi har prøvet med seaband, åbent vindue, vand, appelsin eller andet frugt i bilsædet men intet hjælper. Har du nogle forslag? Er han for lille til medicin? Og hvor længe skal hans sæde vende bagud?
Håber du kan hjælpe, så vi måske kan få en glad og tilfreds dreng med i bilen 😊
Med venlig hilsen
Camilla