Brev:
Solcreme og vand
17. september 2017
Alder:
2 mdr.
Solcreme og vand
Kære Helen,
Tak for tidligere svar
Jeg skal rejse til Kina i 1 år grundet min mands arbejde.
Vejret der hvor vi skal bo er varmt og fugtigt om sommeren (34-37grader), og jeg vil høre om der skal gives solcreme og hvor meget? Jeg har læst at man ikke anbefaler solcreme til babyer, til gengæld er der nogle mødre jeg har snakket med som anbefaler det, da deres bebs er blevet solskoldede på ferier
Samtidig, når det er så varmt er jeg bange for hun bliver dehydreret. Hvor meget vand må hun drikke pr døgn, uden at det "overtager" pladsen for mæthedsfølelse og derved mindre mælk? (hun er 3 mdr når vi er dernede). Og kan det være kildevand uden kogning efter de 4 mdr, som jeg har forstået?
Håber du kan hjælpe :)
På forhånd tak!