Brev:
Autostol - græder og skriger
8. juni 2017
Alder:
12 mdr.
Autostol - græder og skriger
Hej Helen
Vores søn på 1 år har aldrig været glad for at sidde i autostol, inden vi overhoved når at sætte ham ned i autostolen græder og skriger han det er helt umuligt at få ham ned i autostolen og jo ældre han er blevet jo mere modstand.
Han vil gerne sidde på skødet og ofte vil han gerne rejse sig og kravle rundt i bilen.
Har du nogle råd eller ideer?
Hilsen :)