Brev:
Rejse med baby 4,5 måneder
11. september 2016
Alder:
4 mdr.
Rejse med baby 4,5 måneder
Hej Helen
Vi skal på ferie med vores lille søn.
Vi skal mellemlande, hvad er godt at have med af transport udstyr til vores søn?
Jeg tænker lidt, at en rejse klapvogn ikke er god til hans ryg? Men samtidig har jeg hellere ikke lyst til at tage barnevognen med, da den kan blive ødelagt.
Hilsen