Brev:
Middagslur på restaurant?
4. april 2016
Alder:
10 mdr.
Middagslur på restaurant?
Hej Helen,
Vi står for første gang overfor den udfordring, at vi er inviteret til frokost på restaurant på det tidspunkt, hvor vores datter sover sin middagslur. Har du et godt råd i forbindelse med det? Ved ikke om vi skal takke nej til invitationen, om vores datter kan sove i klapvognen på restauranten, eller om hun helt kan undvære sin lur den dag?
En anden udfordring er, når vi til september skal ud og rejse en uge - mener du at man bør blive hjemme på hotellet, når barnet skal sove sin middagslur, eller kan de vænne sig til at være med og falde i søvn i klapvognen? Det samme gælder om aftenen på ferien - har vores datter bedst af at komme i sin seng kl. 20 som hun plejer? Eller kan hun mon falde i søvn i klapvognen, så vi kan blive lidt længere ude, nu hvor det er ferie?
Disse tanker selvfølgelig, fordi jeg vil hvad der er bedst for min datter, men vil også gerne have et afslappet forhold til tingene.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor