Brev:
Mad og rejse
11. marts 2014
Alder:
5 mdr.
Mad og rejse
Hej Helen.
Vi rejser til Thailand om 3 uger, hvor vi skal være afsted i 15 dage. Nynne fylder 6 måneder mens vi er afsted (dog er hun født 31/2 uge før tid).
Vi er begyndt med grød, og hun er vild med det. Hun får typisk majsgrød med lidt frugtmos i, og hun spiser nok ca 1/2 dl, jeg er lidt i tvivl om hvor meget hun skal have af det?
Hvornår skal vi lægge et måltid mere ind?
Hvordan er det bedst at gør når vi er i Thailand mht maden?
Hun får modermælkserstatning og det vil vi tage med hjemmefra, skal vi også tage mad med hjemmefra?
Jeg er også lidt i tvivl mht hvor meget vand hun skal have, for det er jo varmt, men det skal jo ikke tage al pladsen for mælken.
Har du ellers nogle gode råd når man rejser med sådan en lille størrelse på omkring de 6 måneder?
Vi er godt opmærksomme på at hun kun skal ha vand fra flaske, og hvis hun skal ha noget frugt så skal vi selv skrælle det.
Hilsen