Brev:
Baby og badeferie
17. februar 2014
Alder:
4 mdr.
Baby og badeferie
Kære Helen,
Jeg er mor til tvillingedrenge på knap 4 måneder. Vi skal en uge sydpå, og vi spekulerer på hvor varm poolen skal være for at de må få et lille dyp.
Poolen er kun opvarmet til 21 grader. Er det for koldt? Der er også spa-bade som er opvarmet til ca 38 grader. Er det for varmt?
Vi vil ikke holde dem i længe, bare et lille hyggedyp, og så op og blive tør igen. De går til babysvømning og er meget glade for at være i vand.
Fine hilsner,
Louise