Brev:
Rejse med baby på 9 måneder
25. august 2013
Alder:
2 mdr.
Rejse med baby på 9 måneder
Hej Helen.
For 2 måneder siden kom vores lillesøster til verden og storebror på 3,5 år er så stolt og glad for hende. Det går rigtig fint.
Mit spørgsmål er følgende: Vi overvejer at tage på en ferie på 2-3 uger i begyndelsen af marts næste år inden mors barsel slutter og imens far har barsel samtidig. Det skal være badeferie, hvor vi kan slappe af, bade og hygge os med børnene.
Bedsteforældrene skal også med. Vi overvejer Thailand. Men hvad tænker du om at tage en baby på 9 måneder med til Thailand? Og rent praktisk - har du nogle gode råd?
Kærlig hilsen
Mor til 2