Brev:
Paraplyklapvogne
19. juni 2013
Alder:
6 mdr.
Paraplyklapvogne
Kære Helen
Jeg overvejer p.t. at købe et sæt paraplyklapvogne til mine tvillinger på 6½ måned. Vi har allerede en kombivogn, men den er bestemt ikke til at have med i vores lillebitte bil, og der er mange døre, som den ikke kan komme igennem. F.eks. ender jeg altid med et barn på hver arm, når vi skal til læge e.lign., fordi tvillingevognen er for bred. Vi har arvet sådan nogle smarte "dimser", der kan sætte to paraplyklapvogne sammen til een, og som samtidig tager to sekunder at tage af igen - så jeg tror, det kunne gøre hverdage lidt lettere:-)
Mit spørgsmål er, hvornår det er forsvarligt at bruge paraplyklapvogne. Jeg vil selvfølgelig købe den slags, der kan lægges helt ned, så børnene kan få en lur - de er jo stadig så små - men hvad med det, at de sidder væk fra mig i klapvognene? Er det ok engang imellem i deres alder, eller hvor gamle bør de være, når de sidder udadvendt?
Mine tvillinger er generelt meget trygge og glade børn, og det vil jeg nødig ødelægge.
Med venlig hilsen
M