Brev:
En meget lang ferie
23. april 2013
Alder:
3 år, 7 mdr.
En meget lang ferie
Kære Helen
Jeg skriver fordi vi bor i udlandet (Qatar), og pga nyankommende lillebror (kommer start juni) og ekstremt varm sommer planlægger jeg at rejse hjem med lillebror og datter på 3,5 år i 6-7 uger. Farmand kan desværre, pga af nyt arbejde, kun holde en uges ferie med os, men vi har tilgengæld bedsteforældre der både har lyst og mulighed for at hjælpe og være sammen med os.
Hernede lukker børnehaver (og skoler) i hele juli og august, så sommerferierne er jo ekstrem lange. Derfor kan jeg lige så godt være i dk.
Mit spørgsmål er nu, hvordan giver jeg min datter en hverdag i dk, uden hun bliver rastløs og hvor hun, når sommeren er slut, stadig kan være sammen med andre børn?
Hun har desværre ingen fætre og kusiner og jeg har jo også en nyfødt, som jeg har med på slæb ;)
Tak for de ellers fine svar
Med venlig hilsen
Sigrids mor