Brev:
Babyjogger
23. januar 2013
Alder:
5 mdr.
Babyjogger
Kære Helen
Jeg er efterhånden ved at trænge rigtig meget til at få min gamle krop tilbage og glæder mig til at kunne komme ud at løbe.
Efter at have undersøgt markedet er jeg blevet helt i tvivl om, hvornår jeg må komme min datter i sådan er køretøj.
Jeg har tænkt mig at investere i en af de dyre modeller med prima affjedring og derudover starte op med kun at løbe på asfalterede cykelstier og vente indtil der er plusgrader udenfor.
Som udgangspunkt har jeg læst, at hun må sidde i den fra hun er 6 måneder, men jeg har til gengæld også læst, at hendes ryg først kan holde til bumpene fra løb, når hun er 8 måneder.
Min logik siger mig, at der ikke er den store forskel på bumpene i vognen fra 'rask gang' til løb, men tager jeg fejl?
Hvad skal jeg forholde mig til for at skåne hendes ryg mest muligt, når mor her savner sin træning:-)
Lige en bonusinfo: hun er fin stiv i ryggen og har fået grønt lys af lægen (til 5 måneders undersøgelse) til at sidde i højstol.
Hilsen den utålmodige:-)