Brev:
Sydpå om 3 uger
14. september 2012
Alder:
9 mdr.
Sydpå om 3 uger
Hej Helen!
Har skrevet til dig før for lang tid siden ang. rejse sydpå med Baby/barn. Men nu er tiden inde :-) Min søn bliver lige 10 mdr. få dage før vi skal afsted.
Mit spørgsmål til dig er:
Vi skal op kl. 3 om natten, køre kl. 4 til Billund, da vi skal være der kl. 5. vi skal flyve kl. 7.
Hvordan gør jeg lige det bedst. ??
Hans søvn rytme er typisk at han sover fra 20.30-1 der får han sutten (er næsten ikke vågen) og sover videre. Mellem 2 og 3 vågner han hvor han vil ammes ellers er der ballade. sover så videre til kl.7. af og til er han også lige vågen ved 5 tiden.
Han er jo vant til mælk ved 2-3 tiden og havregrød ved 7.30 tiden.
Har du et forslag til, hvordan jeg gør bedst i tidsrummet fra vi står op og skal afsted. Og de to timer mellem 5 og 7 i lufthavnen. Skal jo bruge en masse tid på at tjekke ind og sikkert allerede ud i flyveren ved 6.30 tiden.
Skal jeg bare amme ham ved 3 tiden og så vendte med at give mad til kl. ca 8 i flyveren???
Synes jeg er helt lost, hvordan jeg lige håndterer det uden at stresse op og stresse ham. Han har 3 større søskende så vi er 6, der skal afsted, så der er nok at se til.
Vær sød at give mig alle de gode ideer du har. Både ang. det jeg har skrevet om og også det generelt at være i en flyver i 3.5 time. og få givet ham mad. og gode råd til turen generelt som går til Kreta:-)
Ser frem til at høre fra dig
Mange hilsener fra mig