Brev:
Cykeltrailer til baby
24. maj 2012
Alder:
0 mdr.
Cykeltrailer til baby
Hej Helen,
Lige et kort spørgsmål. Vi rejser snart hjem til Danmark for at blive, og vi får ikke mulighed for at have bil. I stedet vil vi købe en cykeltrailer.
Til september kommer der en lillebror til S. og vi vil gerne kunne have begge drengene med i traileren, når f.eks. S. skal hentes/afleveres i børnehaven el. lign., altså primært til korte ture.
Hvor tidligt må man have et spædbarn med i en cykeltrailer?
Med venlig hilsen
Mette